UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel Comp 29 – NB (2018)

Email
Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel Comp 29 – NB (2018)
Cena sprzedaży brutto: 23299,00 zł
Kwota rabatu:
Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel Comp 29 – NB (2018)
Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel Comp 29 – NB (2018)
Szczegóły produktu

Turbo Levo FSR Short Travel Comp 29 łączy nowoczesną technologię wspomagania silnikiem znaną z innych modeli rodziny Levo FSR z krótszym skokiem, a dzięki zastosowaniu 29-calowych kół umożliwia szybką jazdę po mniej wyboistych trasach.

Turbo Levo FSR to przede wszystkim typowe cechy rasowego górala, czyli duża rura górna gwarantująca idealne dopasowanie, sterowność dzięki krótkim dolnym rurom tylnego trójkąta oraz stabilność, będąca zasługą nisko osadzonego suportu.

Rama z aluminium M5 została wyposażona w mocną i wydajną technologię Turbo ze zintegrowaną baterią i nowym silnikiem Turbo 1.3, dającym o 15% więcej mocy od poprzedniej wersji. Aby jazda była jak najefektywniejsza, silnik otrzymał regulację Rx Trail Tune, dzięki której płynnie i bezszelestnie wspomaga pedałowanie, ułatwiając podjazdy pod najbardziej strome stoki. Oczywiście możliwe jest ustawienie siły wspomagania pozwalające oszczędzać energię - ale kiedy już zdecydujesz się z niej skorzystać, moc dostarczana jest natychmiastowo, ze stałym momentem w całym zakresie kadencji.

Bateria jest w pełni zintegrowana w rurze dolnej, a szybkie i bezproblemowe wyjmowanie ułatwia ładowanie i wymianę. Bateria o długim czasie wspomagania została, podobnie jak silnik, odpowiednio umiejscowiona z myślą o optymalnym wyważeniu ramy. Nowe standardy rozwoju rowerów szlakowych wyznacza aplikacja Mission Control App, która steruje działaniem technologii Turbo, zintegrowany wyświetlacz Trail Display pokazujący wszystkie istotne parametry jazdy, pilot Trail Remote, dzięki któremu zmiana trybu jest możliwa bez odrywania rąk od kierownicy oraz miernik mocy pokazujący stosunek pracy silnika i kolarza.

Prezentowana wersja posiada wytrzymały osprzęt, widelec RockShox Revelation RC ze skokiem 120 mm (wersje Levo z dłuższym amortyzatorem mają widelec 150 mm), hamulce SRAM Guide RE oraz napęd z grupy sprzętowej SRAM z jedną tarczą.

Rama została zbudowana ze stopu M5 Premium Aluminum, który jest jednocześnie lekki, mocny i reaktywny. Konstrukcja ramy współgra z geometrią Trail 6Fattie i posiada typowe cechy szlakowca, jak nisko osadzony suport, duża rura górna i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Wszystkie linki, z linką sztycy Command Post IR włącznie, poprowadzono wewnątrz ramy, a bateria i silnik zintegrowane są z rurą dolną i zabezpieczone kutą klamrą.

Silnik Turbo 1.3 z regulacją Rx Trail został opracowany specjalnie dla modelu Levo i daje o 15 % więcej mocy oraz jest o wiele wydajniejszy w porównaniu z Turbo 1.2, podnosząc poprzeczkę dla rowerów ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.

Bateria Turbo M1-504 posiada zintegrowany wyświetlacz Trail Display oraz moduł ANT+/Bluetooth® łączący się z aplikacją Mission Control. Jej pojemność to 504 Wh, które udało nam się gustownie zintegrować z rurą dolną.

RAMA: Specialized M5 Premium Aluminum, 6Fattie/29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 120mm of travel

WIDELEC: RockShox Revelation RC 29, 51mm offset, 34mm stanchions, 120mm of travel

AMORTYZATOR: RockShox Monarch RT, Rx Trail Tune, AUTOSAG, rebound and two-position compression adjust, 197x48mm

PRZEDNIA PIASTA: Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h

TYLNA PIASTA: Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm, 10-/11-speed freehub, 28h

SZPRYCHY: DT Swiss, stainless

OBRĘCZE: Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm internal width, tubeless-ready, 24/28h

DĘTKI: 29x1.75/2.4", 40mm Presta valve

PRZEDNIA OPONA: Purgatory, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"

TYLNA OPONA: Ground Control, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"

MECHANIZM KORBOWY: Custom alloy crankarms

WIEŃCE: Forged steel, 32T

MANETKI: SRAM GX, one-click shift-lever

TYLNA PRZERZUTKA: SRAM GX, long cage, 11-speed

KASETA: SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t

ŁAŃCUCH: KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™

PRZEDNI HAMULEC: SRAM Guide RE, hydraulic disc, 200mm

TYLNY HAMULEC: SRAM Guide RE, hydraulic disc, 200mm

KIEROWNICA: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width

CHWYTY KIEROWNICY: Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness

MOSTEK: Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise

SIODŁO: Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA: Command Post IRcc, 12-position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL: 125mm of travel

ZACISK SZTYCY: Specialized, alloy, 34.9mm

SILNIK: Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal

UI/REMOTE: Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist

BATERIA: Specialized M1-504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity

ŁADOWARKA: Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug

WIRING HARNESS: Custom Specialized wiring harness

PEDAŁY: Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body