UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel 29 – NB (2018)

Email
Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel 29 – NB (2018)
Cena sprzedaży brutto: 18899,00 zł
Kwota rabatu:
 Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel 29 – NB (2018)
 Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel 29 – NB (2018)
 Rower Specialized Turbo Levo FSR Short Travel 29 – NB (2018)
Szczegóły produktu

Turbo Levo FSR Short Travel 29 oferuje najnowocześniejsze technologie w przystępnej cenie. Otrzymał zawieszenie z małym skokiem (120 mm), zaprojektowane bardziej z myślą o maksymalnym wykorzystaniu prędkości 29-calowych kół niż o dużych wybojach, które eliminuje straty energii w trakcie pedałowania.

Turbo Levo FSR to przede wszystkim typowe cechy rasowego górala, czyli duża rura górna gwarantująca idealne dopasowanie, sterowność dzięki krótkim dolnym rurom tylnego trójkąta oraz stabilność, będąca zasługą nisko osadzonego suportu.

Rama z aluminium M5 została wyposażona w mocną i wydajną technologię Turbo ze zintegrowaną baterią i nowym silnikiem Turbo 1.3, dającym o 15% więcej mocy od poprzedniej wersji. Aby jazda była jak najefektywniejsza, silnik otrzymał regulację Rx Trail Tune, dzięki której płynnie i bezszelestnie wspomaga pedałowanie, ułatwiając podjazdy pod najbardziej strome stoki. Oczywiście możliwe jest ustawienie siły wspomagania pozwalające oszczędzać energię - ale kiedy już zdecydujesz się z niej skorzystać, moc dostarczana jest natychmiastowo, ze stałym momentem w całym zakresie kadencji.

Rama została zbudowana ze stopu M5 Premium Aluminum, który jest jednocześnie lekki, mocny i reaktywny. Konstrukcja ramy współgra z geometrią Trail 6Fattie i posiada typowe cechy szlakowca, jak nisko osadzony suport, duża rura górna i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Wszystkie linki, z linką sztycy Command Post IR włącznie, poprowadzono wewnątrz ramy, a bateria i silnik zintegrowane są z rurą dolną i zabezpieczone kutą klamrą.

Silnik Turbo 1.3 z regulacją Rx Trail został opracowany specjalnie dla modelu Levo i daje o 15 % więcej mocy oraz jest o wiele wydajniejszy w porównaniu z Turbo 1.2, podnosząc poprzeczkę dla rowerów ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.

Bateria Turbo M1-460 posiada zintegrowany wyświetlacz Trail Display oraz moduł ANT+/Bluetooth® łączący się z aplikacją Mission Control. Jej pojemność to 460 Wh, które udało nam się gustownie zintegrować z rurą dolną.

RAMA: Specialized M5 Premium Aluminum, 6Fattie/29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 120mm of travel

WIDELEC: RockShox Reba RL 29, 51mm offset, 120mm of travel

AMORTYZATOR: RockShox Monarch RT, Rx Trail Tune, AUTOSAG, rebound and two-position compression adjust, 197x48mm

PRZEDNIA PIASTA: Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h

TYLNA PIASTA: Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm, 10-/11-speed freehub, 28h

SZPRYCHY: DT Swiss, stainless

OBRĘCZE: Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm internal width, tubeless-ready, 24/28h

DĘTKI: 29x1.75/2.4", 40mm Presta valve

PRZEDNIA OPONA: Purgatory, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"

TYLNA OPONA: Ground Control, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"

MECHANIZM KORBOWY: Custom alloy crankarms

WIEŃCE: Forged steel, 32T

MANETKI: SRAM GX, one-click shift-lever

TYLNA PRZERZUTKA: 

SRAM NX, long cage, 11-speed

KASETA: SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t

ŁAŃCUCH: KMC X11ES, 11-speed w/ Missing Link™

PRZEDNI HAMULEC: SRAM Level T, hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm

TYLNY HAMULEC: SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 200mm

KIEROWNICA: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width

CHWYTY KIEROWNICY: Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness

MOSTEK: Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise

SIODŁO: Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA: Specialized 2-bolt head, forged alloy, 8mm offset, micro-adjust, 30.9mm

ZACISK SZTYCY: Specialized, alloy, 34.9mm

SILNIK: Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal

UI/REMOTE: Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist

BATERIA: Specialized M1-460, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 460Wh, Mission Control App connectivity

ŁADOWARKA: Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug

WIRING HARNESS: Custom Specialized wiring harness

PEDAŁY: Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body