UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Rower Specialized Turbo Levo FSR Expert Carbon 6Fattie/29 – NB (2018)

Email
Rower Specialized Turbo Levo FSR Expert Carbon 6Fattie/29 – NB (2018)
Cena sprzedaży brutto: 32799,00 zł
Kwota rabatu:
Rower Specialized Turbo Levo FSR Expert Carbon 6Fattie/29 – NB (2018)
Rower Specialized Męski Turbo Levo FSR Expert Carbon 6Fattie/29 – NB (2018)
Szczegóły produktu

Zbyt często zapominamy, że jazda na rowerze ma być przede wszystkim źródłem zabawy. Pokonując codziennie tę samą trasę tracimy z oczu to, co odróżnia ten sport od wielu innych, czyli radość z odkrywania nowych tras. A tymczasem wystarczy sięgnąć po Turbo Levo FSR Expert Carbon 6Fattie/29, by móc bez obaw wyruszyć w nieznane.

Model łączy najbardziej zaawansowane technologie włókien węglowych, stosowane we wszystkich naszych modelach S-Works, z tym, co każdy szlakowiec musi mieć. W praktyce oznacza to 450 gramów mniej, niż waży aluminiowy Levo, dużą rurę górną, gwarantującą kontrolę i idealne dopasowanie, sterowność dzięki krótkim dolnym rurom tylnego trójkąta oraz stabilność, będącą zasługą nisko osadzonego suportu.

Rama z karbonu FACT 11m z tylnym trójkątem ze stopu M5 została wyposażona w mocną i wydajną technologię Turbo ze zintegrowaną baterią i nowym silnikiem Turbo 1.3, dającym o 15% więcej mocy od poprzedniej wersji. Aby jazda była jak najefektywniejsza, silnik otrzymał regulację Rx Trail Tune, dzięki której płynnie i bezszelestnie wspomaga pedałowanie, ułatwiając podjazdy pod najbardziej strome stoki. Oczywiście możliwe jest ustawienie siły wspomagania pozwalające oszczędzać energię - ale kiedy już zdecydujesz się z niej skorzystać, moc dostarczana jest natychmiastowo, ze stałym momentem w całym zakresie kadencji.

Bateria jest w pełni zintegrowana w rurze dolnej, a szybkie i bezproblemowe wyjmowanie ułatwia ładowanie i wymianę. Bateria o długim czasie wspomagania została, podobnie jak silnik, odpowiednio umiejscowiona z myślą o optymalnym wyważeniu ramy. Nowe standardy rozwoju rowerów szlakowych wyznacza aplikacja Mission Control App, która steruje działaniem technologii Turbo, zintegrowany wyświetlacz Trail Display pokazujący wszystkie istotne parametry jazdy, pilot Trail Remote, dzięki któremu zmiana trybu jest możliwa bez odrywania rąk od kierownicy oraz miernik mocy pokazujący stosunek pracy silnika i kolarza.

Prezentowana wersja wyposażona jest w widelec Öhlins RXF36 ze skokiem 150 mm, hamulce SRAM Code R oraz napęd SRAM X01 z jedną tarczą. Zastosowanie nowych kół 6Fattie poprawia stabilność eliminując zbaczanie z toru jazdy, znacząco zwiększa przyczepność i daje większą radość z jazdy po szlaku. System umożliwia zamianę kół 6Fattie na 29-calowe (dostępne oddzielnie) i idealne dopasowanie roweru do konkretnego szlaku.

Rama Turbo Levo FSR została wykonana z karbonu FACT 11m z tylnym trójkątem ze stopu M5, dzięki czemu jest nie tylko lekka, ale również sztywna i reaktywna. Korzysta z geometrii Trail 6Fattie z nisko osadzonym suportem, dużą rurą górną i bardzo krótkimi dolnymi rurami tylnego trójkąta. Wszystkie linki, z linką sztycy Command Post IR włącznie, poprowadzono wewnątrz ramy, a bateria i silnik zintegrowane są z rurą dolną i zabezpieczone kutą klamrą.

Silnik Turbo 1.3 z regulacją Rx Trail został opracowany specjalnie dla modelu Levo i daje o 15 % więcej mocy oraz jest o wiele wydajniejszy w porównaniu z Turbo 1.2, podnosząc poprzeczkę dla rowerów ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.

Bateria Turbo M1-504 posiada zintegrowany wyświetlacz Trail Display oraz moduł ANT+/Bluetooth® łączący się z aplikacją Mission Control. Jej pojemność to 504 Wh, które udało nam się gustownie zintegrować z rurą dolną.


RAMA: FACT 9m carbon chassis / M5 Alloy rear triangle, 6Fattie/29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 135mm of travel

WIDELEC: Öhlins RXF 36, 6Fattie/29, Single-Tube design, air spring w/ adjustable 3rd chamber, adjustable low speed compression, adjustable rebound, 15x110mm thru-axle, 51mm offset, 150mm of travel

AMORTYZATOR: RockShox Monarch RT3, Rx Trail Tune, AUTOSAG, rebound and 3-position compression adjust, 197x48mm

PRZEDNIA PIASTA: Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h

TYLNA PIASTA: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h

SZPRYCHY: DT Swiss, stainless

OBRĘCZE: Roval Traverse Carbon 27.5, hookless carbon, 38mm inner width, 24/28h, tubeless ready, hand-built

DĘTKI: 27.5 x 2.3" / 3.0", 40mm Presta valve

PRZEDNIA OPONA: Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8"

TYLNA OPONA: Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8"

MECHANIZM KORBOWY: Custom alloy crankarms

WIEŃCE: Forged steel, 32T

MANETKI: SRAM X1, trigger, 11-speed

TYLNA PRZERZUTKA: SRAM X01, 11-speed

KASETA: SRAM XG-1175, 11-speed, 10-42t

ŁAŃCUCH: KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™

PRZEDNI HAMULEC: SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm

TYLNY HAMULEC: SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm

KIEROWNICA: Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp

CHWYTY KIEROWNICY: Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness

MOSTEK: Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise

SIODŁO: Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA: Command Post IRcc, 12-position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL: 125mm of travel

ZACISK SZTYCY: Specialized, alloy, 34.9mm

SILNIK: Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal

UI/REMOTE: Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist

BATERIA: Specialized M1-504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity

ŁADOWARKA: Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug

WIRING HARNESS: Custom Specialized wiring harness

PEDAŁY: Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body