UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Rower Specialized Demo 8 I Alloy (2018)

Email
Rower Specialized Demo 8 I Alloy (2018)
Cena sprzedaży brutto: 18899,00 zł
Kwota rabatu:
Szczegóły produktu

Kiedy decydujesz się puścić hamulce i pędzić na łeb na szyję w dół, musisz być absolutnie pewien, że rower Cię nie zawiedzie. Dlatego zaczęliśmy od sprawdzonego materiału, którym w downhillu jest stop aluminium M5. Powodów jest wiele, ale większość sprowadza się do trzech podstawowych cech - siły, sztywności i niskiej masy. Skoro aluminium spełnia wszystkie te wymagania, nie mamy powodów, by w Demo 8 I Alloy eksperymentować z innymi materiałami.

Aby nie pozostawić żadnych niedomówień, zastosowaliśmy również 1,5-calową kutą główkę, która poprawia wszystkie wyżej wymienione parametry. Za znakomite właściwości jezdne Demo 8 odpowiada geometria S3 i ułatwiająca dostęp asymetria ramy, zapewniająca poprawę kontroli duża rura górna, bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta i niski suport dające wrażenie jazdy po szynach, oraz pochylony przód zaprojektowany z myślą o reaktywności przy dużych prędkościach.

Na zawieszenie składa się widelec RockShox BoXXer RC 650b i indywidualnie zaprojektowany tylny amortyzator FOX VAN RC, oba ze skokiem 200 mm. Kombinacja, która pozwala zachować kontrolę nad szalonym pędem w dół zbocza.

A kiedy dodamy do tego osprzęt obejmujący hamulce SRAM Guide RS i wytrzymały jednotarczowy napęd tej samej marki, plus legendarne opony Butcher & Slaughter DH, otrzymamy rower perfekcyjnie przygotowany do ostrej i szybkiej jazdy.

Wykorzystanie stopu M5 w połączeniu z geometrią S3, asymetryczną ramą oraz kutą 1,5-calową główką to najlepszy przepis na maszynę dla zawodowców. Kompaktowy kształt poprawia reaktywność i manewrowalność, a 200 mm skoku tylnego zawieszenia pozwala zmierzyć się (i wyjść z tego cało) z poważnymi przeszkodami. Aby w dniu zawodów całkowicie wykluczyć działanie przypadku, zamontowaliśmy również uchwyt ISCG ‘05 prowadnicy łańcucha oraz osłonę tylnej przerzutki, zapewniającą płynne zmiany przełożenia i chroniącą przed kontaktem z kamieniami.

Widelec RockShox BoXXer RC 650b został zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających trasach. Skok 200 mm, maksymalnie efektywne tłumienie Motion Control IS oraz wzmocnienie goleni dolnych Power Buldge, pozwalające na zastosowanie ponadwymiarowych tulei, oznaczają sztywność i pewność na zjazdach.

Tylna przerzutka SRAM GX praktycznie eliminuje spadanie łańcucha, możesz więc śmiało wjechać w kamienisty teren i wydostać się z niego o własnych siłach.


RAMA: M5 alloy, S3 Geometry, carbon seatstay, BB30, full internal cable routing, 135mm dropouts, lipped and sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 200mm of travel

WIDELEC: RockShox BoXXer Team 27.5, coil spring, S: Extra soft spring, M: Soft spring, L: Medium spring, XL: Firm spring, 200mm of travel, Charger Damper, compression adjust, rebound adjust, alloy steerer, 48mm offset, Maxle Lite DH

AMORTYZATOR: FOX/Specialized Van RC, rebound & compression adjust, 9.5x3.0"

PRZEDNIA PIASTA: Specialized disc, alloy flange & disc mount, sealed cartridge bearings, 20mm thru-axle, 32h

TYLNA PIASTA: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x135mm spacing, 32h

SZPRYCHY: DT Swiss Industry, stainless, 3-cross, 2.0"

OBRĘCZE: Roval 27.5, alloy, 24mm internal width

DĘTKI: Standard, Presta valve

PRZEDNIA OPONA: Butcher, DH casing, 27.5 b x2.5", 60 TPI, wire bead

TYLNA OPONA: Butcher, DH casing, 27.5 b x2.3", 60 TPI, wire bead

MECHANIZM KORBOWY: Custom SRAM Descendant, BB30, 7050 alloy arms w/ Gamut bashguard, 165mm

WIEŃCE: Steel, 30T

SUPORT: SRAM BB30, 83mm

MANETKI: SRAM X7, trigger

TYLNA PRZERZUTKA: SRAM GX, Type 2.1, short cage

KASETA: SRAM PG-1030, 10 speed, 11-36 last three cogs removed

ŁAŃCUCH: SRAM PC-1031, 10-speed w/ PowerLink

PRZEDNI HAMULEC: SRAM Guide RS lever and caliper, hydraulic disc, organic pads, 200mm rotor

TYLNY HAMULEC: SRAM Guide RS lever and caliper, hydraulic disc, organic pads, 180mm rotor

KIEROWNICA: Specialized DH, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 800mm, 31.8mm clamp

CHWYTY KIEROWNICY: Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness

MOSTEK: Specialized Direct Mount DH Stem, two-piece, forged alloy, 45mm

SIODŁO: Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA: Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm

ZACISK SZTYCY: Alloy, 36.9mm 

PEDAŁY: Specialized Bennies, 6061 alloy body, sealed cartridge bearings, 4.5mm removable pins