NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand

Rower Specialized CHISEL COMP (2018)

Email
Rower Specialized CHISEL COMP (2018)
Sales price: 6699,00 zł
Discount:
Rower Specialized CHISEL COMP (2018)
Rower Specialized CHISEL COMP (2018)
Description

Jeżeli pragniesz rzucić się w wir jazdy XC, zrób to w siodle Chisel Comp. Rower jest uosobieniem wszystkich najważniejszych cech zawodniczego sprzętu XC - jest lekki, niewiarygodnie sztywny i posiada wyścigową geometrię. W połączeniu z przystępną ceną oznacza to masę zabawy dla każdego.

W łączeniu rur za pomocą tradycyjnych metod spawania jakość i bezpieczeństwo połączeń zależne są od umiejętności konkretnego spawacza. Stosowana przez nas metoda D'Aluisio (DSW) ma tę zaletę, że spawy nie znajdują się w najbardziej obciążanych miejscach, a w efekcie rama ma niezbędne ugięcie w pionie, jest lżejsza, sztywniejsza i niewiarygodnie mocna - czyli taka, jaka powinna być rama XC. A co to oznacza w praktyce? Większą efektywność na podjazdach, zwrotność na singletracku i optymalne zachowanie w każdych pośrednich warunkach. No i całkowity brak zrozumienia dla tych, którzy narzekają na aluminium.

Świetne właściwości jezdne Chisel to również zasługa geometrii XC 29, opartej na starszej wyścigowej geometrii XC zmodyfikowanej pod kątem jazdy szlakowej. Główne różnice to dłuższa rura górna, krótsza główka ramy i bardziej pochylony przód - cechy zapewniające stabilność na zjazdach i większy zakres dopasowania bez ograniczenia zdolności wspinaczkowych.

Jeżeli chodzi o osprzęt, mamy tu połączenie grup Shimano Deore z XT w układzie z dwoma tarczami, zapewniającym duży zakres przełożeń. Ponadto mocne hydrauliczne hamulce tarczowe MT500 Deore, cieszący się nieposzlakowaną opinią widelec RockShox Judy ze skokiem do 100 mm (w zależności od rozmiaru) oraz aluminiowe koła o średnicy 25 mm, zoptymalizowane pod kątem przyczepności i niskiej masy.

Z uwagi na niską masę i wyjątkową sztywność uznaliśmy aluminium M5 za optymalny materiał do budowy ramy. Ramę zespawaliśmy w technologii D'Aluisio Smartweld; aby zapewnić szybką jazdę i pewne sterowanie zastosowaliśmy geometrię XC 29, a chcąc ograniczyć niezbędną konserwację do minimum poprowadziliśmy linki wewnątrz ramy.

Skoki i wyboje płynnie pochłania widelec RockShox Judy ze skokiem 90/100 milimetrów (w zależności od rozmiaru). Korzysta z opatentowanych technologii RockShox, np. ze sprężyny Solo Air™, która zapewnia zrównoważoną pracę i jest jedną z najlżejszych na rynku.

Tylna przerzutka Shimano Deore XT to jeden z najbardziej pożądanych elementów osprzętu w świecie górali. Słynie z niezawodności, precyzji i szybkości zmiany przełożenia, oraz legendarnej wytrzymałości.

RAMA: Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, XC Geometry, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake

WIDELEC: RockShox Judy 29, Solo Air, 51mm offset, 15x110mm thru-axle (S: 90mm, M-XL: 100mm of travel)

PRZEDNIA PIASTA: Front hub, disc, 15x110mm spacing, torque caps, 32h

TYLNA PIASTA: Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h

SZPRYCHY: Stainless, 14g

OBRĘCZE: Specialized Alloy 29, 25mm internal width

DĘTKI: Standard, Presta valve

PRZEDNIA OPONA: Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"

TYLNA OPONA: Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.1"

MECHANIZM KORBOWY: Stout XC Alloy Boost

WIEŃCE: Stout 36/22T

SUPORT: Threaded BSA

MANETKI: Shimano Deore, i-spec clamp, 11-speed

PRZEDNIA PRZERZUTKA: Shimano Deore down swing, 2x10

TYLNA PRZERZUTKA: Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 10-speed

KASETA: Shimano Deore, 10-speed, 11-36t

ŁAŃCUCH: KMC X10, 10-speed w/ Missing Link™

PRZEDNI HAMULEC: Shimano MT500 Deore, hydraulic disc, 180/160mm rotor

TYLNY HAMULEC: Shimano MT500 Deore, hydraulic disc, 160mm rotor

KIEROWNICA: Specialized Mini-rise, 6000 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm width, 31.8mm clamp

CHWYTY KIEROWNICY: Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness

MOSTEK: Specialized Alloy, 3D forged, 4-bolt, 6-degree

SIODŁO: Body Geometry Phenom Comp, Adaptive Edge design, Hollow Cr-Mo rails, 143mm

SZTYCA: Specialized, alloy, 2-bolt, 27.2mm

ZACISK SZTYCY: Specialized Alloy 30.8mm

PEDAŁY: Specialized Platform, 9/16" spindle